Friday, April 08, 2011

ISU VIDEO SEKS: SECARA SELOROH BELIAU BERKATA,” KALAU MEREKA SEMUA (PEMIMPIN UTAMA PEMBANGKANG) TENGOK, SAYA PERCAYA MEREKA AKAN KELUAR MENANGIS,” - ZULKIFLI NOORDIN


Salam semua…
Sebelum mesyuarat Kabinet putuskan sama ada perlu atau tidak tubuh Suruhanjaya Diraja siasatan video seks babitkan seorang lelaki menyerupai Datuk Seri Anwar Ibrahim, elok juga cadangan ahli parlimen Bebas Kulim Bandar Bharu, Zulkifli Noordin diambil kira.
Bekas pemimpin PKR itu mahu Peguam Negara dan Ketua Polis Negara membenarkan video itu ditayangkan kepada semua pemimpin utama pembangkang terlebih dahulu.
“Jika mereka tengok dan percaya lelaki dalam video yang buat seks adalah Anwar, tak perlulah kerajaan tubuh suruhanjaya itu. Kalau mereka tak percaya, bolehlah ( ditubuhkan),” katanya dalam sidang media di Lobi Parlimen, petang Khamis.
Hadir sama ahli parlimen Bebas Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Hashim.
Menurut Zulkifli, biarkan pemimpin utama pembangkang tegok, fokus dan analisis sendiri bagi mengenalpasti siapa lelaki itu yang Anwar sudah nafikan bahawa bukannya beliau.
Secara seloroh beliau berkata,” Kalau mereka semua tengok, saya percaya mereka akan keluar menangis,”.
Bagaimanpun, Zulkifli yang mengaku sudah menonton video yang disiarkan YouTube dan internet, mahu semua pihak serah kepada polis meneruskan siasatan mengenalpasti lelaki dalam video itu.
Dalam pada itu, beliau tidak menyalahkan Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail memertahankan Anwar dengan menafikan lelaki dalam video itu suaminya.
“Wan Azizah pilih kesetiaan daripada kebenaran. Itu hak dia sebagai isteri. Tetapi sebagai presiden parti, beliau bertanggungjawab pada pemimpin dan penyokong parti yang mempercayainya,” ujarnya.
Katanya, Wan Azizah sepatutnya berterus terang mengenai jam tangan Omega milik Anwar yang didakwa ada padanya.
“Dulu masa kes liwat satu dan liwat dua, mungkin beliau tak tengok dengan mata sendiri dan dia tak tahu. Kali ini dia dah tengok video dan tahu jam itu ada padanya atau tidak,” katanya.
Beliau sekali lagi mencabar Azizah supaya memujuk Anwar menyerahkan sampel darah untuk ujian DNA dan tunjuk jam yang beliau dakwa ada dalam simpanan.
Katanya, ini peluang mereka membersihkan nama keluarga dan jalan pintas Anwar ke Putrajaya.
Zulkifli turut menyelar Wan Azizah yang memanggil sidang media tetapi melenting apabila wartawan memintanhya menunjukkan jam tersebut.
Zahrain pula menjelaskan bahawa Anwar masih menggunakan taktik lama dengan membawa masalah peribadinya kepada mahkamah rakyat.
“Beliau suka gunakan rakyat untuk bela nasibnya...dulu kes liwat, sekarang kes video seks. Bagi saya, rakyat sekarang nak tahu apa yang sebenarnya.,” katanya.
Tambahnya,” kita tak mahu apa yang Anwar dan Wan Azizah kata. Sebab itu perlu polis teruskan siasatan dan jika perlu tubuhlah Suruhanjaya Diraja,”. - Sumber : Agenda daily .
P/S – Nasihat untuk Dr Wan Azizah, Biarlah  menangis sekarang daripada menangis dan menanggung malu di kemudian hari.

5 comments:

Anonymous said...

sebetulnya dan sebenar2nya kepala2 pembangkang telah menonton dan menghayati filem box office ni..

lepas menonton mereka menyapu muka.. tak tahu lap AIR MATA atau lap AIR LIUR!!!!!!!

nak suruh Lim Kit Siang insaf? nak suruh Karpal Pooosingh insaf?? atau senaraikan rakan2 mereka insaf????

heheeh.. mcm mintak DNA pak ANU..

Mohd said...

Ini semua adalah salah Kak Jijah!
Abang Nuar suka blowjob, buat ajelah.
Abang Nuar suka berbagai posisi seks, ikut ajelah.
Abang Nuar sukakan lubang kunyit, bagi ajelah.
Kak Jijah mungkin dah menopause dan dah tak larat lagi melayan nafsu suaminya.
Eloklah bagi Bang Nuar berkahwin lagi.

Anonymous said...

Aku tengok ada hikmah besar disebalik isi video ini. Secara peribadi, ia membuka ruang untuk aku berfikir, menilai dan merumuskan keperibadian semua pemimpin semasa.

Tak salah kalau dikatakan pemimpin pembangkang banyak berdalih dan menganggap rakyat masih malas berfikir dan akan ikut telunjuk mereka.

Jangan ingat mereka boleh kelengtong selama-lamanya kerana kebenaran akan menghantui mereka dan rakyat akan tahu juga siapa pelacur politik agama dan negara.

Anonymous said...

Pembangkang tahu tapi buat2 bodo... Tak kan depa nak buka aib sendiri...

Anonymous said...

Pembangkang malu nak mengaku,almaklum lah PEMIMPIN anugerah Tuhan,Paku dulang paku serepih ,kata orang ,aku mengaku ajeleh habis....